Sodelovanje nam je v veliko veselje. Zgradili smo pristen in prijeten poslovni odnos, ki se odraža v visoki stopnji medsebojnega zaupanja in odličnih rezultatih.

Tomaž Cör
Blitz Film & Video Distribution
Tomaž Cör

Z iPROMom sodelujemo že štiri leta in že ves ta čas dosledno presegajo naša pričakovanja. Sodelovanje smo skozi vsa ta leta krepili in danes iPROM skrbi za naš celosten nastop v digitalnih medijih. Ko govorimo o oglaševanju na digitalnih kanalih, je iPROM vedno naša prva izbira.

Gregor Habjančič
vodja marketinga, LES-MMS, d.o.o.
Gregor Habjančič

iPROM smo izbrali za izvedbo digitalnega oglaševanja na sedmih evropskih trgih. Visoka strokovnost ekipe, tehnologija in rešitve, usmerjene k rezultatom pa so tisto, kar pravilnost naše odločitve potrjuje vedno znova.

Sanda Vidmar
Marketing, Lisca
Sanda Vidmar

iPROM je bil tisti pravi korak naprej, ki je bil nujen za doseganje ciljev naše strategije. Z njihovimi naprednimi idejami in modernimi tehnologijami odkrivamo možnosti, o katerih se nam prej niti ni sanjalo.

Uroš Grilc
Tržno komuniciranje, AMZS d. d.
Uroš Grilc

iPROM je pri implementaciji naše nove digitalne marketinške strategije postal tesni partner. Inovativni pristop, moderna tehnologija, nadpovprečni rezultati in kvalitetna analitika so nam potrdili pravilnost naše odločitve. Njihova konstantna podpora in strateško svetovanje sta za nas postala nepogrešljiva.

Nuša Korotaj
Vodja prodaje in marketinga, Thermana
Nuša Korotaj

Akcija za zelenjavne namaze Argeta, ki sta jo razvila iPROM in Valicon z elementi napovednega modeliranja, je izkazala točno to, kar smo iskali: izjemno učinkovito in prepričljivo akcijo, ki je bila točno ciljana in je prinesla osupljive rezultate, saj smo več kot potrojili prodajne rezultate glede na obdobje pred začetkom akcije.

Mojca Pesendorfer
vodja marketinga na strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska/Atlantic Grupa
Mojca Pesendorfer

V celotnem procesu načrtovanja in izvedbe akcije so bili profesionalni in nam nudili ustrezno in učinkovito strokovno ter tehnično podporo.

Erik Renko
Vodja digitalnega razvoja, Mercator
Erik Renko

Navdušeni smo nad brošuro za zaključni partnerski dogodek leta 2017, ki jo je oblikoval iPROM, z odlično izvedbo projekta pa smo zadovoljni tudi na splošno.

Pawel Kita
vodja medpodjetniških trženjskih komunikacij, Canon CEE
Pawel Kita

Z agencijo iPROM celovito sodelujemo leto dni. Že prvi mesec, po vzpostavljeni novi digitalni strategiji, so se naši rezultati iz spletne prodaje občutno povečali. Njihova podpora in ideje so spodbudili veliko zanimivih projektov, tudi v času karantene. iPROM je strokoven in zanesljiv partner za digitalno oglaševanje in po naši izkušnji zagotovo vodilna specializirana agencija na svojem področju. 

Tamara Lesjak
vodja marketinga, Istrabenz turizem d. d.
Tamara Lesjak

Prepričali so nas z edinstveno kombinacijo poslovnega svetovanja in naprednih tehnoloških rešitev. Sodelovanje potrjuje vrhunsko razumevanje panoge in gradi uspeh naše blagovne znamke na spletu.

Borut Papič
Vodja trženja, Assistance Coris
Borut Papič

Kot odgovor na izzive jutrišnjega dne prepoznavamo digitalno transformacijo. Pri tem iPROM z našo digitalno komunikacijo v segmentih B2B in B2C suvereno upravlja in utrjuje strateško pozicijo našega podjetja na trgu.

Anja Klančnik
Marketing Communications Manager for Consumer and SMB Segments, Microsoft Slovenija
Anja Klančnik

V času poslovne transformacije smo v iPROM-u našli partnerja, ki je sporočilo o širjenju naše ponudbe uspešno dostavil ciljni publiki in nam pomagal do višanja rasti prodaje neelektronskih izdelkov.

Petra Bukovec
Vodja marketinga, mimovrste=)
Petra Bukovec

Naše sodelovanje z iPROMom je več kot odlično. Ste kolektiv strokovnjakov z visoko kakovostnimi kompetencami in delo z vami je enostavno in lahkotno. Smo zelo hvaležni za vaš profesionalni pristop in pravočasno izvedene aktivnosti. Nadaljujete z odličnim delom in se veselimo vseh bodočih projektov!

Jordan Simonovski
Web manager, iSTYLE Makedonija
Jordan Simonovski

iPROM se je izkazal za kompetentnega sogovornika, ki se poglobi v naročnika in rad sprejme nove izzive. Pokazali so dobro razumevanje posebnosti B2B-marketinga v tehnološko-industrijskem segmentu v zahtevni regiji DACH. To se je pokazalo tudi v odličnih rezultatih.

Daša Rotar
vodja marketinga, Comtrade Digital Services
Daša Rotar

Rezultati so več kot zadovoljujoči, saj so nam z vrhunsko tehnologijo in natančno analitiko pomagali nagovoriti naše najbolj ključne ciljne skupine.

Maks Oplotnik
Marketing koordinator, Fox International
Maks Oplotnik

Izjemni rezultati ter kakovostna in zanesljiva svetovalna in tehnološka podpora so tisti pomembni dejavniki, ki naše zaupanje ohranjajo tudi v prihodnje.

Janja Mozetič
Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi, Loterija Slovenije
Janja Mozetič

Poleg digitalnega oglaševanja smo iPROM-u zaupali še skupno vodenje in urejanje družbenih profilov podjetja v regiji Adriatic. Rezultati nam potrjujejo pravo izbiro strateškega partnerja, ki s strokovnostjo in znanjem prispeva k doseganju zastavljenih ciljev.

Melita Gramc
Marketing Professional B2C, Canon Adria
Melita Gramc

Akcija Summer Stories zgodbe je na letnem internem tekmovanju skupine Canon CEE osvojila naziv zmagovalca leta za odličnost.
Zahvaljujemo se ekipi podjetja iPROM, ki je veliko prispevala k tej akciji!

Malvina Matai
vodja marketinga, Canon CEE
Malvina Matai

iPROM smo na začetku sodelovanja izbrali za promocijo nove Spletne Lekarne Ljubljana, nato pa smo postali tesni partnerji pri pozicioniranju naše blagovne znamke na spletu. Strateški pristop, močna analitika, odlična odzivnost in visoka strokovnost so kompetence ekipe, ki s skupnim sodelovanjem z naročnikom vodijo do izjemnih rezultatov.

Nika Gazvoda
strokovna sodelavka v marketingu, Lekarna Ljubljana
Nika Gazvoda

Paloma z iPROMom sodeluje že vrsto let na področju digitalne komunikacije. Odlikuje jih visoka kakovost storitev, poglobljena analitika, hitra odzivnost in strokovnost ter strateško razmišljanje, kar nam v veliki meri pomaga utrjevati in dograjevati tržno pozicijo na definiranih strateških trgih.

Gregor Horvat
vodja projektov, Paloma
Gregor Horvat

Sodelovanje z iPROM-om na področju razvoja programske opreme za oglaševanje znotraj interneta stvari je obrodilo odlično priložnost, da mednarodno mrežo Printboxovih kioskov povežemo z inovativnim pristopom k oglaševanju in uspešno presežemo meje med fizičnim in virtualnim svetom.

Aleš Glavan
direktor, Print boks
Aleš Glavan

Študije primerov

Referenca - Volkswagen je z uporabo prvoosebne strategije ciljanja in oglasnim konceptom iPROM Konfigurator - iPROM

Volkswagen je z uporabo prvoosebne strategije ciljanja in oglasnim konceptom iPROM Konfigurator za raziskovanje vozila aktiviral več kot 7500 potencialnih kupcev in za 300 odstotkov povečal obisk predstavitvene podstrani za nov model avtomobila Novi T-Cross

Blagovna znamka Volkswagen je zasnovala digitalno oglaševalsko akcijo za nov model avtomobila Novi T-Cross z namenom predstavitve avtomobila in okrepitve zavedanja o vozilu. Poleg naprednih in bolj opaznih oglasnih formatov je v oglaševalsko kampanjo vključila tudi koncept konfiguratorja avtomobila, ki je eden izmed ključnih elementov na nakupni poti potrošnikov, ko se odločajo za nakup.

Preberi več
Referenca - SKB banka izboljšuje učinkovitost digitalnega oglaševanja z zakupom digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov o digitalnih občinstvih - iPROM

SKB banka izboljšuje učinkovitost digitalnega oglaševanja z zakupom digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov o digitalnih občinstvih

V SKB banki se nenehno trudijo izboljšati svoje oglaševalske strategije in doseči svoje ciljno občinstvo. S tem namenom je banka prepoznala vrednost prvoosebnih podatkov o svojih digitalnih občinstvih in izvedla uspešno oglaševalsko kampanjo na njihovi osnovi.

Preberi več
Referenca - Blagovna znamka Lisca s strategijo ciljanja in zakupa digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov za 8-krat povečala spletno prodajo kopalk na hrvaškem - trgu - Seznam - iPROM

Blagovna znamka Lisca s strategijo ciljanja in zakupa digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov za 8-krat povečala spletno prodajo kopalk na hrvaškem trgu

Blagovna znamka Lisca je želela z oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih dvigniti ozaveščenost o novi kolekciji kopalk na hrvaškem trgu in poslednično povečati prodajo prek spletne trgovine lisca.hr.

Preberi več
Referenca - Microsoft s pomočjo rešitev iPROM Ad Tech do 20-odstotnega povečanja prodaje prenosnika Microsoft Surface - Seznam - iPROM

Microsoft s pomočjo rešitev iPROM Ad Tech do 20-odstotnega povečanja prodaje prenosnika Microsoft Surface

Microsoft je želel z uporabo digitalnega oglaševanja podpreti predstavitev novega prenosnika Microsoft Surface in dodatno spodbuditi neposredno prodajo omenjenega izdelka prek treh slovenskih trgovcev.

Preberi več
Referenca - Fraport Slovenija s kontinuirano podatkovno gnano strategijo pri akciji »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika« z 12-odstotno konverzijo pri prodaji letalskih vozovnic - Seznam - iPROM

Fraport Slovenija s kontinuirano podatkovno gnano strategijo pri akciji »Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika« z 12-odstotno konverzijo pri prodaji letalskih vozovnic

Fraport Slovenija je v okviru svoje programatične platforme Ljubljana Airport FLY vzpostavil kontinuirano oglaševalsko akcijo, s katero promovira destinacije, dostopne z ljubljanskega letališča.

Preberi več
Referenca - Philips OneBlade: z dobrim vpogledom v ciljno skupino in večkanalnim pristopom do 19 odstotkov večje odzivnosti - Seznam - iPROM

Philips OneBlade: z dobrim vpogledom v ciljno skupino in večkanalnim pristopom do 19 odstotkov večje odzivnosti

V večkanalni oglaševalski akciji za brivnik Philips OneBlade smo prepletli oglaševanje v digitalnih medijih, avdio oglaševanje na platformi Spotify, duhovito nagradno igro in marketing z vplivneži.

Preberi več
Referenca - mömax z iPROM Katalogi dosegel dvakrat boljšo prodajo kot s tiskanimi - Seznam - iPROM

mömax z iPROM Katalogi dosegel dvakrat boljšo prodajo kot s tiskanimi

S tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi je blagovna znamka mömax digitalizirala svoj decembrski prodajni katalog in ga uporabila v digitalni oglaševalski akciji. Z njo je dosegla dvakrat boljšo prodajo kot v enakem oglaševalskem obdobju predlani, ko je prodajo pospeševala izključno s tiskanim katalogom.

Preberi več
Referenca - iPROM na konferenco Spirit Invest Slovenia privabil več kot 250 udeležencev dogodka - Seznam - iPROM

iPROM na konferenco Spirit Invest Slovenia privabil več kot 250 udeležencev

V sedemtedenski oglaševalski akciji za mednarodno konferenco Javne agencije Spirit Invest Slovenia smo za 40 odstotkov presegli zastavljen cilj.

Preberi več
Referenca - Turkish Airlines - Turkish Airlines v partnerstvu z družbo iPROM do izjemne prodaje letalskih vozovnic - Seznam - iPROM

Turkish Airlines v partnerstvu z družbo iPROM do izjemne prodaje letalskih vozovnic

Turkish Airlines in družba iPROM s podatkovno gnanim prikaznim oglaševanjem postavljata nove mejnike na področju digitalnega trženja.

Preberi več
Referenca - Wolt - Seznam - iPROM

Wolt z iPROMovo strategijo »mobilno najprej« v 14 dneh povečal število naročil za 7 odstotkov

Za podjetje Wolt, ki svoje komunikacijske aktivnosti izvaja le prek digitalnih kanalov, smo v iPROMU pripravili oglaševalsko akcijo s poudarkom na mobilnih napravah. V zgolj 14 dneh smo tako povečali naročila storitev podjetja, uporabo aplikacije Wolt in frekvenco nakupov.

Preberi več
Referenca - BKS Leasing - Naše srce bije za vaše želje - Seznam - iPROM

BKS Leasing z iPROMovo tehnološko rešitvijo Real-time Creative povečal prodajo avtomobilskih lizingov za 5 odstotkov

Za BKS Leasing smo v iPROMu zasnovali inovativno digitalno oglaševalsko akcijo, ki je vključevala personalizirano oglaševanje z dinamičnimi oglasnimi formati, ponovno ciljanje uporabnikov na drugih spletnih medijih ter avtomatizirano oddajo povpraševanja prek elektronske pošte.

Preberi več
Referenca - Semenarna Ljubljana z interaktivno iPROM Anketo v treh dneh za skoraj štirikrat presegla pričakovano odzivnost - Seznam - iPROM

Semenarna Ljubljana z interaktivno iPROM Anketo v treh dneh za skoraj štirikrat presegla pričakovano odzivnost

Da bi v spletno raziskavo Semenarne Ljubljana zajeli kar največji odstotek spletnih uporabnikov, smo v iPROMu izvedli oglaševalsko akcijo z naprednimi oglasnimi formati v slovenskih digitalnih medijih.

Preberi več
Referenca - Sberbank - Še nikoli vam nismo bili tako blizu - Seznam - iPROM

Sberbank banka d. d. z iPROM Cloudom potrojila število odprtih računov na daljavo

Za Sberbank smo v iPROMu zasnovali oglaševalsko akcijo, ki je obsegala kreativno zasnovo in produkcijo video oglasa, klasične in napredne oglasne formate v digitalnih medijih ter aktivacijo z vplivnežem na družbenih medijih. Za učinkovitejše doseganje ciljne skupine smo poskrbeli s tehnološko rešitvijo iPROM Cloud.

Preberi več
Referenca - SKB banka - Potrošniški krediti - Seznam - iPROM

SKB banka z novimi pristopi na področju digitalnega oglaševanja podvojila delež potencialnih najemnikov potrošniškega kredita

SKB banka je v zadnjem četrtletju preteklega leta z uporabo prediktivne analitike in najnaprednejših iPROMovih oblik ciljanja v kombinaciji z dinamičnimi kreativami podvojila število zbranih potencialnih strank za najem potrošniškega kredita.

Preberi več
Referenca - Canon - Interior Decor - Seznam - iPROM

Canonova integrirana digitalna kampanja za tiskalnik Canon Colorado navdušila ljubitelje oblikovanja

Za blagovno znamko Canon smo s kampanjo Interior Decor predstavili tiskalnik Canon Colorado in izvedli integrirano kampanjo, ki je izkoristila moč zanimive vsebine za doseganje kupcev na digitalnih kanalih.

Preberi več
Referenca - Podravka - Čokolino Protein Power - Seznam - iPROM

Čokolino Protein Power: Ko sodelovanje z vplivneži preraste v celovito in atraktivno kampanjo

Za naročnika Podravka smo v iPROMu zasnovali atraktivno oglaševalsko akcijo, ki je vključevala tri slovenske vplivneže na področju športa in aktivnega načina življenja, oglaševanje v družbenih medijih in na zunanjih oglasnih površinah.

Preberi več
Referenca - Interseroh - Skupaj delamo dobro - Seznam - iPROM

Družba Interseroh je s strategijo nastopa na spletu uspešno nagovorila nov segment strank

V sodelovanju z naročnikom Interseroh Slovenija smo zasnovali komunikacijsko kampanjo Skupaj delamo dobro, s katero smo ozaveščali o pomembnosti partnerstva in skrbi za okolje.

Preberi več
Referenca - Murska Sobota - Expano - seznam - iPROM

Mestna občina Murska Sobota: z iPROMovo tehnologijo za oglaševanje v digitalnih medijih do polnih turističnih zmogljivosti v Pomurju

V iPROMu smo z digitalno strategijo, zasnovano na osnovi analize nakupnih procesov na področju turističnih storitev izvedene z rešitvijo iPROM DMP, slovenske potrošnike v juliju in avgustu spodbujali k obisku Pomurja in paviljona Expano.

Preberi več
LifeClass: Oglaševanje turističnih vavčerjev v digitalnih medijih v dveh tednih zagotovilo 522 oddanih povpraševanj - iPROM - Študije primerov - seznam

LifeClass: Oglaševanje turističnih vavčerjev v digitalnih medijih v dveh tednih zagotovilo 522 oddanih povpraševanj

Z naročnikom LifeClass Portorož smo se želeli ažurno prilagoditi gospodarskim razmeram in z oglaševalsko akcijo na digitalnih kanalih spletne uporabnike spodbuditi k unovčitvi turističnih vavčerjev za storitve hotelov LifeClass, še preden je bilo točno znano, kako jih bo možno unovčiti.

Preberi več
Referenca - Semenarna Ljubljana - Semena in sadike - Seznam - iPROM

Semenarna Ljubljana: Oglaševanje v digitalnih medijih privedlo do rekorda v spletni prodaji

Blagovna znamka Kalia, ki prek spleta prodaja vse za vrt, vrtnarjenje in vrtno opremo in orodje, je v dveh tednih s prodajo prek spleta dosegla takšen promet kot v lanskem celotnem letu, samo ob podpori oglaševanja v digitalnih medijih.

Preberi več
Sporočila »Ne k(o)ronaj ga« v 14 dneh dosegla 52 odstotkov slovenske populacije - iPROM - Študije primerov - Seznam

Sporočila »Ne k(o)ronaj ga« v 14 dneh dosegla 52 odstotkov slovenske populacije

Z akcijo »Ne k(o)ronaj ga« smo v 14 dneh dosegli 52 odstotkov celotne slovenske populacije oziroma 1.097.882 uporabnikov digitalnih medijev, kar je 86 % slovenske spletne populacije.

Preberi več
2019 06 Reference UniCredit seznam

UniCredit Banka Slovenija do 265 % rasti depozitov

UniCredit Banka Slovenija je konec leta 2018 začela z obujanjem trga depozitov. UniCredit Banka Slovenija je zasnovala odličen produkt, naloga iPROMa pa je bila približati produkt ciljni skupini s presežnimi sredstvi. Uporabnike smo prek spleta nagovorili z vedenjskim ciljanjem iPROM DMP, oglaševanje pa smo optimizirali s tehnološko rešitvijo iPROM Cloud.

Preberi več
Reference-Fraport

iPROM za Fraport Slovenija

iPROMu smo v sodelovanju z naročnikom Fraport Slovenija prepoznali trenutek košarkarske vročice in komunikacijsko akcijo Zvezde letališča prenesli tudi na digitalne kanale, kjer smo za zveste uporabnike letališča pripravili kreativno zasnovo nagradne igre z edinstvenimi karikaturami Luke Dončića in Gorana Dragićem ter presegli vse zastavljene cilje.

Preberi več
Reference - Fox Networks Group - Seznam

iPROM za Fox Networks Group

iPROM je z lastni naprednimi oglasnimi formati iPROM UniStream Video Ad™, Video ClickToPlay in iPROM Video Scroll Ad™ v kombinaciji z naprednimi oblikami ciljanja dosegel visoko stopnjo vključenosti uporabnikov.

Preberi več
Referenca - Semenarna Ljubljana - Vrtno pohištvo - Seznam - iPROM

iPROM za blagovno znamko Kalia (Semenarna Ljubljana, d. d.)

Semenarna Ljubljana, d. d. je za svojo blagovno znamko Kalia želela potencialnim kupcem predstaviti maloprodajni segment vrtnega pohištva. iPROM je poskrbel za 13-odstotno povečanje prodaje vrtnega pohištva blagovne znamke Kalia.

Preberi več
iPROM - Reference - Študije primerov - Volkswagen

Volkswagen: S formatom iPROM Shake Ad do nadpovprečne vključenosti uporabnikov

iPROM je z novim naprednim oglasnim formatom iPROM Shake Ad, ki v prikazovanje oglasne kreative vnaša dinamiko, dokazal, da se mobilni uporabniki precej bolje odzivajo na oglasne vsebine, ki omogočajo interakcijo.

Preberi več
Reference - Aamer Sports - seznam

Amer Sports: iPROM zgradil bazo visokokakovostnih privržencev blagovne znamke Salomon

Podjetje Amer Sports je želelo na slovenskem in hrvaškem trgu okrepiti svojo prisotnost na digitalnih kanalih in do konca leta 2018 zbrati 20.000 kakovostnih stikov. S kampanjo ozaveščanja o blagovni znamki smo za Amer Sports predstavili športne copate blagovne znamke Salomon za pohodništvo in tek ter prek nagradne igre uspeli zgraditi bazo visokokakovostnih privržencev blagovne znamke Salomon.

Preberi več
reference-moemax-seznam

Mömax: Promocija otroških sob z aktivacijo z vplivneži na družbenih medijih

Trgovina mömax je želela predstaviti ponudbo otroških sob na bolj inovativen način, z več vsebine in zgodbe. iPROM je pripravili strategijo marketinga z vplivneži, v sklopu katere so zasnovali aktivacijo in vključil tri vplivneže iz skupine Mami blogerke.

Preberi več
Študije primerov -Argeta - seznam

Atlantic Grupa: Z naprednim ciljanjem in uporabo iPROM DMP blagovna znamka Argeta povečala prodajo novih namazov za petkrat

Novi format iPROM 360 omogoča gledalcu interaktivno in doživeto izkušnjo ob ogledu/raziskovanju same oglasne vsebine, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo in večjo vpletenost.

Preberi več
2018-04-referenca-Thermana-lasko-seznam

Thermana Laško: S tehnološko rešitvijo iPROM 360 do visoke interakcijske stopnje

Novi format iPROM 360 omogoča gledalcu interaktivno in doživeto izkušnjo ob ogledu/raziskovanju same oglasne vsebine, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo in večjo vpletenost.

Preberi več
reference-lisca-seznam

Lisca - z iPROM Cloud tehnologijo smo presegli zastavljen cilj za 25 odstotkov

Slovenska blagovna znamka spodnjega perila Lisca je v sklopu svojih trženjskih aktivnosti predvidela mednarodno oglaševalsko akcijo in nagradno igro na osmih evropskih trgih, katerih cilj je bil doseči čim večji delež ciljne skupine, ter k sodelovanju v nagradni igri #BestThingsAreHidden spodbuditi čim večje število sodelujočih.

Preberi več
reference-skb-logo

SKB banka – promocija spomladanskih gotovinskih in stanovanjskih kreditov

Za SKB banko smo pripravili razširitev njihove promocijske akcije na digitalnih medijih za ponudbo gotovinskih in stanovanjskih kreditov na slovenskem trgu.

Preberi več
Canon

Canon, regija Adriatic: komunikacija podjetja na družbenih medijih

Cilj sodelovanja je celostno upravljanje družbenih medijev za blagovno znamko Canon v regiji (SLO, CRO, BiH, MAK) in generiranje lokalno relevantne vsebine z namenom izboljšanja odnosa z uporabniki, spodbujanja dvosmerne komunikacije, utrditve samodejnega priklica v segmentu foto opreme in omogočanje prvovrstne podpore kupcem.

Preberi več
VW up - iPROM

Nagradna igra za novi Volkswagen up!

Pri Volkswagnu so prenovili svoj najmanjši mestni model up! in njegovo predstavitev podprli z nagradno igro, ki je potekala samo prek digitalnih kanalov. V njej so z edinstveno kodo, ki se je sodelujočim razkrila ob obisku avtosalona, uporabnike aktivno spodbudili k ogledu in testiranju avtomobila v živo.

Preberi več
Aerodrom Ljubljana in Turkish Airlines Reference iPROM

Aerodrom Ljubljana in Turkish Airlines

Za naročnika Aerodrom Ljubljana in Turkish Airlines smo ob promociji letov z ljubljanskega letališča na eksotične Sejšele in Mauritius izvedli nagradno aktivacijo in zabeležili odličen odziv spletnih uporabnikov, ki je rezultiral tudi v porastu števila spletnih rezervacij letov.

Preberi več
Petrol_01

Petrol eShop

Petrol je ob lansiranju spletne trgovine Petrol eShop želel poskrbeti za efektivnost spletne trgovine in zagotoviti čim boljši zajem analitičnih podatkov, na podlagi katerih bodo lahko sprejemali primerne poslovne odločitve. Iskali so dolgoročnega partnerja, ki jim bo poleg naprednih nastavitev orodja za analitiko svetoval pri nadaljnjem razvoju spletne trgovine in optimizaciji spletnih oglaševalskih kampanj.

Preberi več
Mimovrste_01

mimovrste=)

Spletni trgovec mimovrste=) je v letu 2014 izvedel repozicioniranje blagovne znamke od IT trgovca do nakupovalnega središča z osrednjim sporočilom »Nakupovalno središče pri vas doma«. Medijsko strategijo smo v iPROM-u podprli z enomesečno spletno kampanjo, ki je pomembno doprinesla h komuniciranju nove podobe in značaja izboljšane spletne trgovine mimovrste=).

Preberi več
2014-Peugeot-308-5

Peugeot Slovenija

Da bi s potencialnimi kupci novega avtomobila Peugeot 308 ustvarili čim več kakovostnih stikov, smo v digitalni oglaševalski akciji najbolj atraktivne elemente vozila izpostavili vizualno, uporabnike pa pozvali k interaktivnemu raziskovanju njegove notranjosti. Naš pristop je temeljil na igrifikaciji oglasnih vsebin, pri čemer smo hkrati komunicirali vabilo na testno vožnjo. Na ta način smo dosegli bistveno večjo vpletenost uporabnikov in zagotovili večjo kakovost doseženih konverzij.

Preberi več
Coris_01

Assistance Coris

Pri načrtovanju in izvedbe digitalne strategije za podjetje Assistance Coris smo zasledovali cilj povečati učinkovitost spletnega nastopa in gradnje prepoznavnosti njihovega paradnega produkta. Da bi s promocijo zavarovanja Coris dosegli kar se da raznoliko občinstvo, smo oglasni nagovor pripravili v številnih različicah, ki so vsebinsko sledile izkazanim interesom posameznih ciljnih skupin. Prilagojeno rešitev smo obenem izkoristili za naročnikov uspešen prehod z ročnega v avtomatiziran proces zakupovanja digitalnih medijev.

Preberi več
Nikon

Nikon

V Sloveniji je kreativna nadgradnja Nikonove evropske kampanje »Jaz sem« učinkovito povezala kreativno aplikacijo, družbena omrežja in spletno oglaševanje. Z odločitvijo za spletni nastop je slovensko predstavništvo uspelo realizirati pričakovano stroškovno učinkovitost, obenem pa le v mesecu dni zabeležiti kar 1,5 milijona neposrednih obiskov spletne strani, ki so vodili v 25-odstotno povečanje prodaje.

Preberi več
Fox_01

Fox International Channels

Osrednjo dejavnost družbe Fox International Channels smo želeli izpostaviti tudi v njihovi spletni komunikaciji. Zato smo digitalno strategijo začrtali s prikazovanjem video vsebin, ki najbolj neposredno povzamejo bistvo filmske industrije, obenem pa z atraktivno dinamiko učinkovito nagovorijo spletno občinstvo, stopnjujejo pričakovanje in med uporabniki beležijo bistveno večjo interakcijo.

Preberi več
Aerodrom_BMW_01

Aerodrom Ljubljana & BMW Group Slovenija

Aerodrom Ljubljana je v sodelovanju s podjetjem BMW Group Slovenija želel najbolj zveste kupce nagraditi z možnostjo ugodnejšega nakupa vozil BMW serije 1 in prodajo vozil spodbuditi s spletno akcijo. Svetovali smo strategijo, ki temelji na natančnem in prilagojenem ciljanjem le izbranega segmenta uporabnikov spletnih medijev, kar je vodilo v prodajo 106 BMW-jev prek spleta.

Preberi več

Oglasi, ustvarjeni po vaši meri

V galeriji izpostavljamo napredne oblike oglasov, ustvarjene po meri naših naročnikov. Zbirka ne zajema celotnega spektra naše ponudbe, saj smo izpostavili le posebne, napredne oglasne formate in tehnološke rešitve, ki s svojo inovativnostjo odgovarjajo na oglaševalske izzive različnih panog in tako predstavljajo pomemben doprinos k soustvarjanju digitalnih trendov. Naj s svojo svežino navdahnejo tudi vas.

 

galerija-intro

 

VSTOPI V GALERIJO