Čas, preživet na strani ali oglasu
[Dwell Time]
Dejanski čas, ki ga uporabnik nameni spletnemu mestu, preden ga zapusti. Načeloma velja, da daljši, ko je ta čas, bolje je, saj to nakazuje, da je obiskovalec pregledal večino (če ne vso) vsebine spletne strani, preden jo je zapustil. Povprečen čas, ki ga uporabnik nameni oglasni enoti v digitalnih medijih. Danes je postala to zelo priljubljena metrika, s katero se preverja vpliv oglasov na potrošnike. V poštev pride samo pri obogatenih oglasnih formatih, s katerimi imajo lahko uporabniki različne interakcije.
Časovni zamik
[Time Shift]
Gledanje televizijskega programa ali poslušanje radijskega programa v drugem obdobju, kot je ta dejansko predvajan na radiu oziroma televiziji (TiVo, VoD).
Časovni žig
[Timestamp]
Nanaša se na datum in čas, ko je bila objavljena določena vsebina, kot je blog ali objava na družbenih medijih.
Časovno obdobje oglasa
[Ad Flight]
Časovni obseg, ko je oglas oz. oglasno mesto aktivno.
Črni seznam
[Black List]
Seznam spletnih mest, izrazov ali elementov, kjer se oglaševalske akcije ne smejo prikazovati.
Črni seznam v realnem času
[RBL; Realtime blackhole list]
Seznam IP-naslovov, ki jim želimo preprečiti širjenje neželene pošte. RBL običajno zabeleži naslove IP strežnikov ponudnikov internetnih storitev (ISP), ki so odgovorni za pošiljanje neželene pošte, in tistih ponudnikov, ki so jim ugrabili dostop za pošiljanje neželene pošte.